Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-22 19:58:59

Jag anmäler mig direkt, eller åtminstonde min jävla BIL! Som alla vet så snöade det igår och när jag ska åka kl 7 på morgonen så körde jag ut och gleeeeeeeeeeed ner i diket. FAAAAAAAAAN tänkte jag och sän tänkte jag "vilken JÄVLA tur att <3 inte var hemma, för han hade ALDRIG tittat åt mig igen". Hahaha, sjukt det där, men jag har faktiskt fastnat 4 gånger nu varav 3 av gångerna har han varit med. Jag förstår att han är trött på det. Som tur var hjälpte hans underbara mamma Lena till att dra lös mig (efter massa skottande, puttande osv.).

Hem, duscha och göra lite ärenden och sedan dra och jobba! Äntligen tillbaka till eleverna som jag faktiskt har saknat massor, den lilla skolan är helt underbar :)

Fick mamma och pappa att bjuda på middag idag och nu sitter jag här och ruttnar. Vill ha hit mitt <3, men jag kan ju inte tröttna ut honom med att vara med mig, haha. Imorgon ska jag till gymmet, för första gången på säkert 1 månad! PEPP!

Skrivet av 2010-03-22, 19:58:59 i



Kommentarer
Postat av: sofie

shit din bli verkar älska diket.. haha hur kör du kvinna!

2010-03-22 @ 20:48:17
URL: http://nightdreamers.blogg.se/
Postat av: Anna

Bästa med att jobba som lärare, eleverna. :)

2010-03-22 @ 21:40:27
Postat av: Mamma

Ta dig en riktig funderare på att gå lärarhögskolan.I sånna fall är det väl snart dax att söka in??? :-)

2010-03-23 @ 08:44:32
Postat av: Jen.

hahaha, kommer du ihåg när "ni" körde fast på GRÄSMATTAN när ni hälsade på mig och michelle när vi jobbade där ute nånstans i nånstans: :)

2010-04-13 @ 16:23:30
URL: http://beji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no