Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-10 07:23:22

Det hade vi i skolan igår, så duktiga mina små barn :) Alla fick baka egna scones och det var bara några det gick galet för, men de flesta fick jättefina scones! Snacka om sjukt gott mellanmål!



Sedan måste jag prata om gårdagen, jag åkte från Agria runt 20.30, trött som sjutton i huvudet, är förkylningen som gör sitt :( Ringde till mitt hjärta och fick världens överaskning, han var redan hemms hos mig! :D
När jag kom hem var lägenheten för första gången tänd, den var liksom igång och i badkaret ligger han och läser. Alltså, det var ju nästan så man blev gråtfärdig! Haha. Så jävla mäst bäst att komma hem till det där. Sedan låg vi och gosade i soffan till Top Gear (tänk vad man gör för andra ibland, haha).

Jag pratade tydligen i sömnen imorse:

T: "Vad snackade du för skit imorse" H: "Vaaa, vadå skit?!" T: "Jaa, du låg och mumlade jävla kille". Hm, hur är det möjligt människor?! Det är ju knappast vad jag känner...

Haha, ja ibland undrar man ju vad det är för fel på en själv...


Skrivet av 2010-03-10, 07:23:22 i



Kommentarer
Postat av: faster Titti

Mina små barn...är det en liten lärare i dej me?? en familj full av lärare eller vårdande. Måste vare en mycket bra familj :)

2010-03-10 @ 09:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no