Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-03-15 09:04:38

I mitt senaste inlägg sa jag ju att jag var skittrött efter stadsvandringen, men efter en dusch var jag som ny igen så jag begav mig till Sara, Rasmus och Niclas i södertälje för att titta på melodifestivalen. Jag själv tittar ju aldrig på sånt, men umgås med mina vänner säger jag aldrig nej till! Var skitmysigt att träffa dem och det känns som man aldrig varit ifrån varandra faktiskt.


Måste bara lägga upp en bild på dem, de är så söta!

Sedan åkte jag vidare till Sjätte Tunnan och träffade upp min gamle vän Tony som jag inte träffat på mer än 1 år. Han har så mycket energi den killen och det är synd att vi inte ses oftare, är ju svårt att hinna med avstånd och han har ju sin flickvän och jag har ju min pojkvän. Här är en bild från när vi träffades i början:

Tjockis jag var, hahaha!

Sedan åkte jag åter igen vidare till Kina Kejsaren i Berga och mötte upp min fina vän Muhr! Lovely, den killen är underbar! Han är en så fin vän. Dock tröttnade vi rätt fort att hänga med alla 40 taggare så jag kollade med Kocken och Tim om vi kunde kolla när de lanade (battlefield 2). Fick prova att spela lite men dog rätt fort och råkade skjuta på mina lagmedlemmar så de sa "eh, nu tror jag vi får låta någon annan spela". Det roliga var väl att jag klarade mig minst lika bra som Tim, hahaha.



Jag vet att det kanske börjar bli tjatigt, men faaaaaan va jag är kär! När jag kom in där i lördags och såg honom i ögonen så smälte hela jag. Finns ingen annan än honom. Kraschade i säng runt 4, hm, lite väl sent. Vaknade i tid på söndagen och låg läääänge i sängen och bara gosade och var!

Upp och köpa choklad och hyra film. Lagade Amerikanska pannkakor som blev helt okej, vissa blev lite ofärdiga tyvärr. Vi åt dem med smält choklad och vaniljglass! Lovely. Sedan var vi bara med varandra till runt 20 då vi åkte hem till Tim och satt där och kollade på tv innan vi gick in till honom och somnade i varandras armar. Känns inte som att vi varit tillsammans i snart två månader bara, för vi har kommit så nära varandra. ♥

Over and out with a happy face!


Skrivet av 2010-03-15, 09:04:38 i



Kommentarer
Postat av: Elin

sv: åh tack! Vad glad jag blir av såna kommentarer. :) Min duktiga syster som tagit bilden. :)

2010-03-15 @ 12:13:36
URL: http://nittondeaugusti.blogg.se/
Postat av: sof

shit va läskigt... häromdagen satt jag faktiskt och tänkte på din vän tony.. hahaa undrade varför ni hade slutat träffats å så! shit va komiskt

2010-03-15 @ 18:18:16
URL: http://nightdreamers.blogg,se
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Aaaa! De va mys. =)

2010-03-19 @ 16:30:34
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no