Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-05-02 10:45:45

Har precis varit ute och joggat, och när jag kommer in flåsande här hemma lägger jag mig på soffan och gråter. Varför?! För att jag inte kan ta motgångar. Hur kan jag, som är 22 och väger 61 kg och som dessutom tränat av och till ha så sjukt dålig kondis? USCH va jag känner mig besviken och dålig. Blä på mig.

Opepp och otaggade inlägg på senaste tiden - ledsen för det...

Nu ska jag iaf duscha och fixa mig sedan ska jag med syrran och hennes man och titta på tre visningar. Sedan blir det att färga om syrrans hår, fixa dagens mat, gå ut och gå och sedan storhandla. Blir nog en bra dag idag i alla fall. :)

Skrivet av 2010-05-02, 10:45:45 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Det är så, ibland känns det tyngre. Du har iallafall gjort ett jättebra jobb! Fortsätt!

2010-05-02 @ 15:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no