Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-05-27 09:17:35

Den pendlar, upp och ner. Just nu är den påväg ner - äntligen. Har tagit tag i mig själv som sagt igen. Ligger på 62,1 kg idag. För ett par dagar sedan låg jag på runt 63,3. KATASTROF!

Livet ÄR bra härligt just nu. Sommaren är på ingång, jag är kär, frisk och mår bra. Jobbet går skitbra och jag bara njuter i fulla tag. Nu håller jag på och tvättar i fullt sjå. Alltid lika "kul". Är dock skönt när det är gjort. Senare bär det av mot jobbet och sedan ska jag följa med Tim och kolla när de spelar fotbollsmatch! :) Det kommer bli underhållande! :D

Jag vill ha en kamera btw! Min är trasig sedan länge och jag tycker det är så kul att ha bilder ifrån saker man ha gjort. Står högt på min önskelista, som kommer dröjja ett tag innan det händer nått ;)

Skrivet av 2010-05-27, 09:17:35 i



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Injagningen är ju väldigt viktig så det inte blir fel, eftersom det är en ras som jagar verkligen allt.



Läste om en som hade med sin 12v gråwactel för att träna spårning av sina vuxna hundar. De la ut 20m blodspår och när den lilla valpen kom på plats körde den ner snoken och några m senare låg den och tugga på en klöv! De vuxna hann knappt reagera ;)

2010-06-04 @ 11:17:57
URL: http://jerseyko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no