Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-05-24 10:26:30

Denna tidsperiod har jag grävt ner mig i godis, chips, skitmat och ingen träning. Har väl inte direkt känts som världens bästa grej att skriva om, trots att man egentligen ska ta upp motgångar också, de är bara lite mindre intressanta att läsa om. Förut orkade jag knappt springa 2 - 3 km utan att nästan börja grina av frustration. Idag sprang jag 5 km som att jag inte gjort något annat. Ibland behöver man verkligen vila. Bara få vara liksom.

Livet rullar på riktigt bra nu. Om ca 3 veckor så flyttar antagligen jag och Tim härifrån, det blir en resa till bagarmossen. Byta av lägenhet med ett annat par. Både han och jag vill komma närmare jobbet. Det känns både spännande och trist. Jag älskar åkersberga och min familj, men vi båda har familjen här så vi kommer att hälsa på massor! Blir knasigt dock att inte bo i vår lägenhet något mer. 

Tror jag verkligen börjar bli "sommarsjuk", har suttit och suktats efter alla kärleksbilder på kompisar som förlovar och gifter sig. Jag är helt ärligt så AVUNDSJUK! Det är väl egentligen inte själva förlovningen eller äktenskapet jag är avundsjuk på, utan ringarna, klänningarna, festen och allt annat. Och kärleken förståss. Men det kanske blir om några år - eller inte, det återstå att se!

Kram på er!

bloglovin

 

Skrivet av 2010-05-24, 10:26:30 i



Kommentarer
Postat av: Michelle

Helen i Bagis! ÄNTLIGEN rätt sida om stan :D

2010-05-25 @ 07:12:40
URL: http://www.majshell.blogspot.com
Postat av: Pirajamaja

Va roligt det låter att flytta ihop :D Hade gärna gjort det med min fästman, men ingen av oss har varken lägenhet eller jobb.

2010-05-25 @ 08:36:25
URL: http://pirajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no