Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-11-02 21:36:15

Jag är grymt rastlös. Jag orkar ingenting, eftersom jag har feber, men jag behöver och VILL verkligen göra saker. Det värsta är att vi är två sängliggande här hemma, Tim har nämligen opererats idag i ryggen och han kan knappt röra sig. Min älskling <3 Det enda man får gjort, är saker på datorn. Tur att man har bärbar så att man kan ligga i sängen eller soffan och surfa, för att sitta vid något skrivbord orkar jag inte :P Vi har tryckt i oss en hel kladdkaka också, plus att vi har delat på en B&J half baked till lunch. Haha, va fan. Min viktnedgång har inte gått så bra de sista månaderna, men jag ska ta tag i det där igen, jag var så jäkla fin i sommras!


Skrivet av 2010-11-02, 21:36:15 i Min vardag



Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på er ! Ta hand om varandra! Fast det är ni ju jätteduktiga på annars oxå......Kram från den förvirrade Mamman

2010-11-03 @ 09:58:09
Postat av: Fatima - Fotografering, pilotdrömmar & konst ♥

Krya =)!

2010-11-03 @ 10:40:31
URL: http://fatimaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no