Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2010-10-29 13:29:49

Nu har jag varit på IKEA, två dagar i rad. Idag ska vi åka dit en tredje gång. Vi behöver få ordning i lägenheten, lite hemkänsla är faktiskt guld värt! I förrgår var jag där med Tessan, vi soppade loss ordentligt, jag och Tim hade nio månadersdag, men jag lämnade honom hemma och tog med mig hans bankomatkort istället ;)

Igår åkte vi hemifrån 19.25, var på IKEA 19.40, han köpa ett skrivbord, drapperi till badrummet och en upphängningsstång extra till köket, på 20 minuter. Nice Shiet! Idag ska vi kolla på en ny datorstol till Tim samt en lampa och en stor växt till sovrummet, mysigt som fan kommer det bli iaf!

KULLEN Byrå med 5 lådor svartbrun Bredd: 70 cm Djup: 40 cm Höjd: 112 cm
Kullen byrå, till sovrummet

MICKE Hörnarbetsplats vit, svartbrun Max. bredd: 100 cm Djup: 100 cm Höjd: 154 cm
Nya skrivbordet till sovrummet

Skrivet av 2010-10-29, 13:29:49 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no