Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-12-03 23:49:49

....För att klara framtida skoluppgifter?

Just nu sitter jag med en skoluppgift där vi ska analysera välfärdsstatusen i vårat liv, ungefär 70 år bakåt och fram tills nu. Jag hoppas på att mina föräldrar har minne, för det har fan inte jag! Jag glömmer otroligt fort saker som hänt i mitt liv. Det är kanske därför man ska ha sig en blogg!

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, gick upp och städade en massa, har blivit riktigt duktig på att hålla rent här hemma nu. Är inte värt att må dåligt över att det är stökigt och bråka med Tim om det. Nog för att han kan ta bättre ansvar här hemma men att ingen gör nått eller att en gör mer än den andra vet i alla fall jag vad jag väljer. Att bo i ett hem som jämt är stökigt tär på irritationsgränsen rejält.

Sedan åkte jag en tripp till stallet, mockade och fixade till Alice och sen lunchade jag de andra hästarna. Samma tur imorgon. Väl hemma så satt jag och spelade LoL med Tim och polare fram till middagstid då Johan + respektive och Murvel dök upp och då blev det pizza nere på Strandkrogen. Fy fan vad jag har fläskat nu. Jag har snart gått upp hälften av det som jag gick ner. Jag måste ta tag i mina matproblem. Att gå ner i vikt hjälper inte ett skit mot att jag hetsäter och maratonäter. Nä, skärpning!

Annars har jag ugglat framför datorn, och inte har jag ens julpyntat. Fy fan! Skäms! Tim är iaf ute och dricker mjöd. Andra kvällen i rad han är ute nu. Det om något tillhör inte vanligheterna längre. Både bra och dåligt. Han förtjänar att hitta på lite kul faktiskt. Mitt hjärta! <3

Skrivet av 2011-12-03, 23:49:49 i Min vardag



Kommentarer
Postat av: Michelle

Det är så kul att du bloggar igen! Love!

2011-12-04 @ 04:59:17
URL: http://www.majshell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no