Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-02-17 08:45:46

Det är inte lätt, det är tufft utav bara helvete! Speciellt när man hamnar på en platå, eller när man unnar sig lite. Det enda som kretsar i ens huvud är vilken mat man ska äta, och när man ska träna nästa gång. Jag väger mig varje morgon, skitdumt, jag vet! Men det är det som gör mig motiverad och dessutom är det lättare att titta tillbaka på de tre senaste dagarnas träning och matintag och kolla vad det står för siffra på vågen.

Just nu är jag lite trött, jag vill vräka i mig mat, godis och massa annat skit och helst sitta på arslet lite som jag brukade, men då är givetvis allt jobb med att dels gå ner i vikt och dels få ett liv där jag kan hålla vikten.

Pain in the ass, varför fick inte jag en hyperbra matsmältning?!


Skrivet av 2011-02-17, 08:45:46 i Träning/Viktnedgång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no