Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-07-13 19:58:16

I måndags var jag på min tredje galapremiär, första var på Sherek, andra var på Harry Potter 7 del 1 och nu den sista var på HP 7 del 2! Riktigt kul den här gången faktiskt... Alla som skulle se filmen började att gå till konserthuset vid hötorget för att mingla och äta lite. Vi stod och sa välkommna till alla. Jag var utklädd till Luna Lovegood, den lite knasiga blonda tjejen. Sedan gick alla vidare på den 400! meter långa röda mattan till biograf rigoletto.

Som vanligt delades det ut godis och chips men denna gången var det en viss speciell godissak! Jelly Belly Beans, sånna godisar som Harry äter i första filmen på tåget som kan smaka lite olika! I min ask fanns det smakerna: Skunk Spray, Licorice, Pencil Shaving, Top Banana, Rotten Egg, Buttered Popcorn, Toothpaste, Berry Blue, Canned Dog Food, Chocolate Pudding, Barf, Peach, Booger, Juicy Pear, Moldy Cheese, Caramel Corn, Baby Wipes, Coconut, Centipede, Strawberry Jam. Riktigt kul, har inte vågat prova ännu, haha! Det roliga var också att vi fick med en receptbok på vilka man kan blanda för att tex få smaken äppelpaj eller pinacolada! :)


Efteråt fick vi i alla fall se på filmen som var väldigt bra! Alla hurrade och skrattade och grät om vartannat. Riktigt kul eftermiddag!


Skrivet av 2011-07-13, 19:58:16 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no