Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-03-16 16:03:05

Idag står det afrodans på dagens träningsschema. Jag vet faktiskt inte riktigt om jag ska gå? Förut buggade ju jag och Tim på onsdagskvällar, men jag måste helt ärligt säga att jag gav upp det. Varför?! Jo för att jag inte gillade att dansa med alla dessa skumma och konstiga män. Den ena luktar sprit, den andra starkt nikotin och för att inte tala om de som håller på att slita av en armarna. Nä, tack och hej sa jag. Jag vill dock jättegärna fortsätta bugga, men då bara med min Tim. Tim tycker dock att vi ska fortsätta så han bokade upp sig på fortsättningskursen, men frågan är om han verkligen kommer att gå?

Vad är då afrodans?! Afrikansk dans, den dans till musik med afrikanska instrument.
Kan se ut ungefär så här:



Vi får se....

Skrivet av 2011-03-16, 16:03:05 i Träning/Viktnedgång



Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är faktiskt rätt kul! Och inte behöver du hålla i några snuskiga gubbar.

MEN!

Det är inte helt enkelt och jag skulle inte rekomendera det som seriös träningsform, mer som bara "lära sig dansa coolt och impa på festen" typ.

Så träning = nej, roligt = ja! :D

2011-03-16 @ 15:59:19
Postat av: Emelie

Jag tycker att det både är roligt och bra träning!!! Men beror ju självklart på instruktören och hur mycket man tar ut rörelserna :) KÖR HÅRT!

2011-03-16 @ 16:19:21
URL: http://emelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no