Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-03-11 20:54:21

I morgon kommer jag att få hit en expressleverans med hårförlängning som vi själva ska sätta i mitt hår med den så kallade "värme metoden". Det kommer att hålla i upp till 3 månader och jag kommer att sätta Tim på att fixa det. Hähä ;)

Detta kommer jag få:

1 ST FUSIONTÅNG / VÄRMETÅNG

1 ST INSTRUKTIONS USB (hur du fäster löshår)

2 ST SKYDDSPLATTOR

4 ST HÅRKLÄMMOR

1 ST BORTTAGNINGS TÅNG

2 ST FINGERSKYDD

1 ST LÅNG SKYDDSPLATTA

1 ST PINNKAM

 

100 ST KERATIN VAX  LÖSHÅR SLINGOR SOM ÄR I ÄKTA REMY HÅR

För bara 1490:- Ja, för mig är det "bara" eftersom en hårförlänging oftast kostar det 3 dubbla att göra hos en frisör. Jag är sjukt förväntansfull!

Klockan 11 har jag även en tid för att fixa min naglar! Wiiii!

LÖSHÅR STARTPAKET - #22 LÖSHÅR STARTPAKET + 100 NAIL HAIR EXTENSIONS 50cm

Startpaketet har jag köpt hos:
Rapunzel of Sweden som för övrigt har sjukt trevlig och hjälpsam personal! Men det är väl klart, de är ju norrlänningar ;)


Skrivet av 2011-03-11, 20:54:21 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no