Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-03-08 20:18:07

Om jag hade möjligheten, skulle jag äta semlor varje dag och varje gång jag fick en chans. Nu lever jag ju tyvärr inte i den drömvärlden så för mig fick det bli en "one time semla" den här säsongen. Semlor är underbara och det är så kul att det finns massor av olika att välja på idag! Jag tog givetvis en "orginal" medans Tim fick en winersemla! Det finns nog tre saker om jag kan totalt överäta mig på och som är en sak som man sällan äter och som jag avgudar:
1. Dopp i grytan på julafton. 5 bröd, 4 skinkbitar, MINST!
2. Pappas fantastiska hemmagjorda bearnaisesås med hemmagjorda pommes
3. Semlor




Skrivet av 2011-03-08, 20:18:07 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no