Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-03-28 11:27:14

Som de flesta tjejer är, så är även jag sjukt beroende av att ha massor av skor hemma och älskar att köpa dem (dock syns inte det pga. alla dessa dagar jag kommit i mina heltrasiga gympadojjor, haha).
Igår var vi i alla fall en sväng på skopunkten då jag tycker att jag behöver en liten uppdatering av skor.
Hitta dessa:

För 89,50:- (ord. pris 99:-) blev dessa MINA!!, Dock i grått!


Dessa blev mina för endast 135:-! Ord pris. 299:-


Och sist men inte minst! Dessa för 314:- ord. pris 349:-

Så tre par skor för 538:- är ju så sjukt bra att man nästan vill skrika. För jag menar, annars brukar ett par kosta samma och i bland ännu mer. Dock är ju kvaliten kanske lite bristande i bland, men det spelar ingen roll, för nåsta år har man råd att köpa nya skor igen!

Skrivet av 2011-03-28, 11:27:14 i Min vardag



Kommentarer
Postat av: Mamma

Var där i Lördags! Men jag hittade ingenting!

Provade dom på översta bilden men kom inte i dom :(

2011-03-28 @ 12:36:32
Postat av: Carro

Dom översta är så grymt snygga, har också provat dom men dom var för smala för mina fötter. Apsnyggt var de allihopa iaf!

2011-03-28 @ 13:18:49
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no