Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-03-04 19:39:31

Nu har jag varit och slurprat i mig lite endorfiner. Endorfiner är ett peptidhormon som kroppen själv skapar vid bland annat träning, men även av tex. skratt eller sex. Bra skit helt enkelt. Dansen är så himlans rolig och det är så jädrans skönt med ett pass där man får göra nått kul! Det är allt ifrån disco till turkisk magdans till latino till 80-tal. Me like! När jag kom hem käkade jag lite kvarg och sedan hade jag köpt med mig en 12 bitars lax- & avokadosushi till Tim som överaskning. Jag försöker äta så lite "riktig" mat jag kan på kvällen som möjligt och idag fanns det inget kvar i från lunchen. Smakade faktiskt lite och det var helt okej, riset var för en gångs skull inte sött!

Nu ska vi som sagt på bio! Ska bli kul :)
Tack Carl för biljetterna!



Skrivet av 2011-03-04, 19:39:31 i Träning/Viktnedgång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no