Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-03-04 16:12:07

Idag har jag den sämsta dagen ever alltså. Jag känner mig ful, fet och värdelös. Varför undrar ni? Jag får inte tummen ur arslet och plugga, jag orkar inte fixa i ordning mig och jag har de senaste dagarna stadigt ökat i vikt. :( Att unna sig kan för många vara bra, för mig är det totalt värelöst. Varför? För jag får begär efter mera. Jag blir generellt sett hungrigare och otroligt mycket mer sötsugen och ofokuserad på mina mål och min träning. Jag tappar motivationen totalt och mitt mål ligger rätt långt bort så fokus är A & O just nu.

Jag har i alla fall lyckats med en långpromenad med hundarna, det är bättre än många av de senaste dagarna. Sedan har jag läst bloggar och försökt få lite ordning i köket. Om 50 minuter börjar mitt danspass på Friskis och Svettis och jag ser inte fram emot det :/ Men det är bara att köra på för det är ingen ide att tycka synd om sig själv, det släpper snart.


Skrivet av 2011-03-04, 16:12:07 i Träning/Viktnedgång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no