Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-03-06 09:34:51

Nu låter jag jättetråkig, som bara dissar och dissar. Men jag hade höga förväntningar på skyviewn! Det roligaste var nog filmen man fick se innan, där de sa "uppe från Ericsson Globe kan man se i norr: Stadshuset, storkyrkan, kaknästornet och slottet och i söder kan man se: Skogskyrkogården :/ WOW!!! Kanske häftigt på kvällen, men mitt på dagen?! Nja. Tyckte det lät så kul. Man såg otroligt dåligt, vi hade bra sikt men globen ligger så avsides att det enda man såg av de "kända" byggnaderna var topparna... Lite trist.








Skrivet av 2011-03-06, 09:34:51 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no