Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-03-08 20:28:02

Som alla kanske vet så pluggar jag till socionom på Socialhögskolan. I min klass går en hel drös med underbara personer! Är så jädrans härligt! Just nu läser vi juridik och jag vet inte om jag ska säga bu eller bä. För det är jätteintressant och superkul med all matnyttig information som vi får.

Dock är litteraturen aptråkig. Somnar man inte kan man vara riktigt nöjd! Jag har i alla fall anmält mig till min första salstenta den 23 mars. Är lite nervös...

Sedan fick jag betyg i min första kurs idag!
Ett C blev det! C = Bra! Och det är jag nöjd över...

Betygskriteriet C:
Examinationsuppgifterna bär prägel av utarbetade och motiverade svar med relevans för de metodologiska och teoretiska begrepp i uppgifterna som visar på kunskaper rörande lärandemålen. Arbetet tar stöd i forskning och litteratur. Ett bra och lovande arbete med goda inslag men med något eller några fel och brister.

Skrivet av 2011-03-08, 20:28:02 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no