Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-03-29 09:26:52

Eller nästan i alla fall. Igår skrämde Tim nästan skiten ur mig. Jag blev faktiskt så rädd att jag började gråta. Haha. Jag stod i duschen och vände mig om för att fixa med duschslangen när jag känner att något rör vid min rumpa. När jag vänder mig om är allt jag ser en ARM inne i duschen och jag skriker jättehögt och slår till armen. Tim drar genast bort drapperiet och undrar varför jag blev så rädd! Han var helt säker på att jag hade sett att han faktiskt kom in innanför dörren. Som tur var så var han verkligen ledsen att han skrämde mig, det var alltså inte med flit. Men det hade varit en sak som hade varit kul att filma, haha.


Skrivet av 2011-03-29, 09:26:52 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no