Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-11-24 21:17:43

Jag ÄR sugen på att skriva i bloggen, men jag hittar oftast inte varken energi, tid eller motivation att göra det. Jag vill skriva för att det är skönt att dela med sig av sina inre tankar och det är kul att kunna gå tillbaka i tiden och läsa om saker som händer! Just nu är livet lite kaos:
* Vi ska skriva ihop en redovisning, den ska hålla en hel lektion á 3 timmar. Inkl. diskussion förvisso men ändå.
* Hemtenta ska skrivas och fixas.
* Imorgon kommer Bangsi hem, det innebär att jag blir med valp igen och allt vad det tillhör.
* Jag behöver fixa med Arianas Avellivsförsäkring till Agria.

Ganska få saker egentligen men alla kräver rätt mycket tid. Typiskt!

Skrivet av 2011-11-24, 21:17:43 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no