Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2012-02-07 21:51:47

Nyss hemkommen efter årets första joggingrunda ute! :D Det kröp i bena här hemma vid 21.30 och jag kände att det verkligen var dags för att träna (inte tränat sedan i torsdags!!!!). Gymmet var stängt så jag tänkte, varför inte en joggingrunda? Det gick okej, hade med mig min PT Mini som egentligen mest är till besvär men hon tycker nog det är lite kul och det är nog nyttigt för henne att jogga också tänker jag :) Det var inte kallt och snön gjorde att det sviktade skönt under fötterna :)

Ja, jag var i alla fall ute i 15.11 min och kom 1.91 km. Inge bra runda direkt men hey, jag har inte joggat ordentligt på väldigt länge! 137 kcal brände jag, haha. Min runkeeper är guld i alla fall.

När jag tränar så tänker jag rätt mycket på allt möjligt. Idag var det på min schizofrena jag. Mina pendlingar mellan jag är träningsnarkoman/jag är fet och äter allt jag vill. Är rätt trött på det.

Jag är lika sugen på att sitta och nörda vid datorn och bli fet som fan och kunna äta vad jag vill resten av mitt liv som jag är på att träna och bli vältränad. Motivationen för vardera pendlar totalt. Idag har varit en blanddag. Fram till typ nu har jag velat äta och leva för resten av mitt liv med min dator och sen pirrade det till i benen och jag stack ut och sprang en runda och nu är jag aspepp på att bli vältränad.

Är rätt trött på mina hetsätningstankar nu och ångesten av att äta/inte äta.


Jag och min bästa PT Mini efter årets första löprunda!

 


Skrivet av 2012-02-07, 21:51:47 i Träning/Viktnedgång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no