Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2012-02-01 21:09:51

Idag blev det massor gjort men bara en jädrans massa skolgrejer. Blev en paus från gymmet idag, ska dit imorgon efter skolan istället. Jag gjorde en skoluppgift i morse sen åkte jag direkt till skolan där jag först hade en timmes seminarium och sedan två timmars föreläsning som slutade vid 17.

Jag var inne och läste Blondinbellas blogg idag. Såg en bild på henne i bikini och blev väldigt förvånad över hur hon såg ut. Hon var ju väldigt smal förut och jag visste att hon hade gått upp i vikt men nu syntes det verkligen. Jag blev bara så förvånad över att hon utstrålar sån skönhet trots att hon, enligt mig ser precis ut som jag gör nu, när jag inte är direkt nöjd med min kropp (inte heller onöjd, jag tycker inte att jag är fet men hade gärna sett mer vältränad ut).

Blondinbella:



Nog för att det här var hösten 2010 men jag är mig rätt lik, i princip samma vikt i alla fall :)

Note to myself: Man kan vara lite mullig men ändå vara snygg! ;)

Skrivet av 2012-02-01, 21:09:51 i Träning/Viktnedgång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no