Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2012-01-15 15:39:16

Jepp, det är träningen som pratar!! :D
(Ahhh) Girl look at that body
(Ahhh) Girl look at that body
(Ahhh) Girl look at that body
I-I-I work out!
(Ahhh) Girl look at that body
(Ahhh) Girl look at that body
(Ahhh) Girl look at that body
I-I-I work out!

Är det något som jag verkligen har saknat så är det att träna. Att träna på riktigt. Jag har dock inte saknat hetsen med maten. Nä den skippar vi. Man lever av flera anledningen, en av dem är att äta gott och det tänker jag göra.
Varje gång jag går tillbaka till att bli denna "sanna" Helen (soffpotatisen som käkar chips, glass och pasta tills det står upp i halsen) känns det fel, fel, fel. Så ska man inte leva. Nej man ska träna för att må bra. Inte äta saker som inte är bra för att må bra för stunden. Jag känner mig pepp på träningen igen! Hejja, hejja!

Skrivet av 2012-01-15, 15:39:16 i Träning/Viktnedgång



Kommentarer
Postat av: Gabbi

Heja heja fortsätt så! :) Duktigt!

2012-01-15 @ 17:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no