Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2012-01-27 18:05:00

Nu sitter jag på möte för att eventuellt bli chaufför hos djurambulansen. Ända sedan jag hittade dem på facebook har jag försökt vära mina facebookvänner dit. Jag är givetvis själv medlem (betalande) och ser det som en del av mitt brinnande intresse för djur och att hjälpa att anmäla mig som chaufför. Jag hoppas att jag får "jobbet". Allt är ideellt så det är ingen man gör för pengar, utan för viljan att hjälpa!

Djurambulansen är en ideell förening bestående av en grupp människor som inget heller vill än se till djurens vänbefinnande. När polisens resurser eller allmänhetens kunskap eller förmåga inte räcker till, finns vi där för att hjälpa djur i nöd. Djurambulansen finns tillgänglig dygnet runt, årets alla dagar.

So will I!

Snälla, är du inte med på deras facebooksida, bli det här! Aldra helst - bli betalande medlem!


Skrivet av 2012-01-27, 18:05:00 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no