Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2012-01-30 11:36:34

Dagen har börjat riktigt effektiv. Satte klockan på 8 och gick upp. Satte mig och läste det vi skulle läsa till dagens seminarie, skrev vår uppgift som vi ska lämna in och åkte sedan till gymmet och drog ett bra men lite skakigt pass. Glömde faktiskt bort att jag borde käkat nått innan jag åkte. Inte så smart men det gick bra ändå, dock lite skakigt som sagt vilket är lite obehagligt. Höjde mig på alla vikter vilket är bra, men drog ner repetitionerna. Blev 20 min på crosstrainern, gjorde fyra sett av: latsdrag á 16.5 kgx5 reps, hantelpress 20 kgx5 reps, benpress: 40 kgx7 reps, 45 kgx7 reps, 50 kgx 5 reps 2 ggr. Skulle egentligen gjort marklyft och situps men tiden var knapp och i marklyften stod redan en kille och nötte hela tiden jag var där så ja, jag sket i det och tar det på nästa pass :)

Nu ska jag sminka mig och fixa inför en lång dag i skolan och sedan jobb.


Skrivet av 2012-01-30, 11:36:34 i Träning/Viktnedgång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no