Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2012-01-28 10:38:56

Som de flesta redan vet så samlar jag på pins som säljs för att förbättre nått. Pins som säljs för att förändra och för att hjälpa. Jag har rätt många pins nu. Men det finns massor av fler som jag inte har. Den nyaste är jag mest stolt över, det är den med flerfärgade pusselbitar i "rosetten", den stödjer Autism/Asperger föreningen.

Uppifrån och ner: "Fuck våld" = Akta huvudet/Stoppa gatuvåld, Rosett med flerfärgade pusselbitar = Autism/Asperger föreningen, Body shop stödjer Noaks Ark i arbetet mot HIV/AIDS i Sverige, Flerfärgade hjärtat = Hjärt och lungfonden, Mustachkampen (prostatacancer hos män), Fuck Cancer = Cancer hos unga, Rädda barnens "busungar" hjälper barn, Röda klackskon = Woman in Red - Hjärtforskning på kvinnor, Min första bloddroppe som man får första gången man lämnar blod, UNICEF -För varenda unge.

Allt handlar bara om att vilja hjälpa!

Skrivet av 2012-01-28, 10:38:56 i Min vardag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no