Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2008-10-13 15:00:40


Vill tipsa om ett nytt läppglans jag har köpt, reklamen påverkade mig och jag var tvungen att prova.
Maybelline Power Gloss, jag köpte färgen Rhinestone Pink (103).
Den är otroligt lätt att använda , man börjar med det färgade, det är viktigt att låta det torka ordentligt.
Efter använder man den glansiga. De kan självklart användas var för sig.
Det sitter väldigt bra, dock är det som många andra gloss ganska kladdigt men det är iaf minst kladdigt av de jag har!

Det bästa med glosset tyckte jag var att det såg ut som jag fick minst 2 ggr så stora läppar!
Riktig pussmun alltså!

Skrivet av 2008-10-13, 15:00:40 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Ämnen med olika dignitet avhandlas i den här bloggen. ;)

2008-10-13 @ 17:42:51
Postat av: Helen

Haha, jag vet! Det som är kul!

2008-10-13 @ 17:53:54
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no