Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-02-22 21:19:57

Eftersom jag alltid är trött och ensam på söndagar så får de bli en vardagsläggning (alltså så tidigt jag bara kan). Idag var jag i stallet. Jag och Maria tänkte ta våra kreatur och rida ut vilket vi snare ångrade. Det var i princip livsfraligt med 1 meter höga styltor på vardera häst vände vi våra vita springare (det snöade ju sjukt mycket) hemmåt igen. Väl där slängde jag ut hästen i hagen igen och åkte vidare till Willys.

Köpte på mig lite tillbehör som jag hoppades på skulle passa till en middag. Väl hemma gosade jag med min söta kisse och min stackars hund. Mini är inte speciellt accepterad av Ariana och det skär i hjärtat på mig att se hur arg Ariana är på mini när Mini gör allt för att hon skall tycka om henne.

Jag mixade ihop detta till middag: Ris med tomatsås (blandad med cream fraice och lite låglaktosmjölk) med mozzarella (med basilika i), kyckling, championer och vitlök. Toppade med oregano.

Carl blev riktigt nöjd "nu är det en av mina favoriträtter, vad heter den här rätten".
Hm, jadu, Helens kombination av hunger och hjärna?

Nej vet ni vad, nu tror jag att min säng kallar, jag ska krypa under tecket med två fantastiska djur!


Skrivet av 2009-02-22, 21:19:57 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Du börjar ju bli en riktig liten kock! Kanske får kalla bloggen "Helens middagstips" istället?

2009-02-23 @ 07:54:41
Postat av: Helen

Haha, jadu, om ni vill ha tips på hur man lagar gröt så kan jag fixa det ;)

Är ungefär vad jag har råd med just nu... Haha

2009-02-23 @ 08:23:47
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no