Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-02-17 21:12:01

Idag är jag så trött att jag ska gå och lägga mig nu! Det är ju helt sjukt. Jag somnar nästan sittandes!

Var i stallet idag också, med lilla Cola, hon är sååå söt och duktig! Skulle ha ridit ut med Joanna men Uvette hade en sko lös så jag fick sticka ut själv. När jag kom tillbaka hade de fortfarande inte fått bort den så vi slet, drog och svor ihop tills den hade kommit lös, snacka om att den satt hårt den jäveln!

Nu ska jag och Mini snarka ikapp (ingen av oss snarkar...)!

Sov gott ni andra!

Skrivet av 2009-02-17, 21:12:01 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Ska själv gå och lägga mig nu typ. Skittrött jag också. Är väl så nu när man är working woman...

2009-02-17 @ 21:43:09
Postat av: Helen

Haha, ja det ÄR skillnad att jobba, men det är kul!

2009-02-18 @ 08:27:51
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no