Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-02-23 12:53:17

Jag är så sjukt trött. Har inte varit den trevligaste natten kan jag säga. Ariana väkte mig kl. 3 och började busa. Inget fel med det. Senare märker jag att min katt har använt min säng som toalett, så det var bara att flyga upp och byta sängkläder, sprang ner i tvättstugan direkt men självklart har de timer på tvättmaskinerna som inte jag kunde hitta. Så jag gick upp igen och försökte somna om. Klockan var väl runt halv 5 eller något. Ariana försökte hoppa upp i sängen och jag envisades med att kasta ner henne. Tillslut gav jag mig när hon la sig på sängkanten, helt lugn och somnade. Hon kanske behövde hoppa upp och ner för att bli lite trött. När jag till sist kollade på klockan var den 05.08, 06.30 ringde klockan, fy fan säger jag bara.

Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra så att det blir bättre för Mini och Ariana, så att hon slipper vara så arg/rädd på henne.

Skrivet av 2009-02-23, 12:53:17 i



Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, låter inte trevligt. :(

2009-02-23 @ 13:52:17
Postat av: Ariss

Va jobbigt..:S

Synd att hon fortfarande inte gillar Mini.

Måste Mini sova inne hos dig? Kan man inte prova annars att stänga ute djuren från ditt rum på natten så att dom bara har varandra? Eller jag vet inte..

2009-02-23 @ 20:58:59
URL: http://smarrisen.blogg.se/
Postat av: Helen

Tack för tipset, men hunden är ju ett flockdjur så att stänga ut Mini är samma som att bestraffa henne och stänga ut henne från flocken. Jag är också lite rädd att lämna dem ensamma, trots att det är en kattunge så kan båda få för sig att skada den andra om de blir trängda eller något, så jag vill ha dem under uppsikt. Du är söt vännen, som bryr dig <3

2009-02-24 @ 08:17:38
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Ariss

Ja det tänkte jag inte på..:) Nä då har jag inga fler tips haha. Men jag hoppas verkligen hon accepterar mini snart!

2009-02-24 @ 10:13:47
URL: http://smarrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no