Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-01-17 09:02:50

Eller är det kanske något som världen har?
Jag vet faktiskt inte, men är det något jag blir så jävla trött på så är det människor som fuckar ut totalt på en människa på tv, radion, tidningar what ever.

Igår var det vår förebild (jag vägrar sluta säga det, hon är störst, så är det bara).
Ni vet vem jag menar. Blondinbella. Seriöst, vad fan är det med folk?
Igår pratade jag med min otroligt gulliga kusin som gick igång på hur jävla fjortis hon var och herregud vilken stockholms-bitch!

Jag gick emot henne, sa att visst, hon VAR stel och hon dansade inte jättebra och jadda jadda men varken jag eller hon hade fan varit bättre eller pallat trycket lika bra. Jag blir GLAD över att minst en tjej i detta "ingen får vara bäst" samhälle träder fram och visar vad fan vi tjejer kan gå för.

Har ni någonsin tänkt på allt som denna unga kvinna åstadkommit?
Hon har sveriges största blogg och tjänar pengar på det, hur många gör egentligen det?
Hon har ett eget tv program, dock är det inte jättelångt och ganska fjantigt, men jag kollar ändå på det. Vem i 18 års ålder har det?
Hon har ett stort företag som heter Bellme, där hon säljer saker. Det företaget är värt många miljoner.
Hon ska öppna en egen KLÄDKOLLEKTION!!!!!!!!!!!! VA FAN? Hur många drömmer inte om det?
Hon är med i Let's Dance! Åh det drömmer jag om att få vara! Shit va kul!
Hon är med i nästan varenda tiding i Sverige (ta bort porr, motorer och datospel).
Hon utbildar tjejer i självförtroende (tro mig jag har hört att hennes undervisning hjälper)
Hon tränar och håller sin kropp i form TROTS det så äter hon onyttigheter ibland och verkligen puchar tjejer att leva livet när det gäller mat och träning! Detta skriver hon tydligt i sin blogg, ingen kan missa det.
Hon har ett fast förhållande trots detta ståhej och åka runt på miljarder saker.
Hon bor i en egen lägenhet. Det är mer än vad 90% av mina vänner åstadkomit vid 18 års ålder.
Hon kan massor om politik och trots sitt kändisskap vill hon bli jurist (det ÄR starkt)
Hon har en väldigt sund inställning till skolan, jag gillar också skolan, men jag tänkte inte som hon då.

Självklart finns det minus med denna kvinna, men jag lovar er, ni har också en hel del minus på eran sida.

Jag skulle säkert kunna fortsätta. Men varför hatar ni alla denna tjej (och många fler). Är det verkligen så roligt?
Hatar ni henne för att hon lever det liv som ni vill leva? Eller att hon lever lite av det liv ni vill leva?
Är det någon som tänker på att hon bara är 18 år? Tänker ni på hur ni var när i var 18, och vad ni hade åstadkommit för er själva i era drömmar?

Jag försöker se det som är bra istället för det som är dåligt. Jag tänker på alla mina vänner så här, på många på tv. Jag orkar aldrig lägga ner energi på att ogilla någon riktigt mycket. Däremot när något är fel så har jag börjat hugga.

Nä, skärp till er för fan.


Skrivet av 2009-01-17, 09:02:50 i



Kommentarer
Postat av: Anonym

Först: Thomas trodde det var du på bilden först. :p

Sen: Hatar folk verkligen henne eller ogillar de henne? Har väl inte märkt av ett allmänt hat utom det vanliga internethatet och det får ju alla mot sig vad de än gör.

2009-01-18 @ 16:20:43
Postat av: Helen

Jo, mycket bland mina vänner. Jag har hört ett par säga att de faktiskt hatar henne... Sen de som ogillar är mycket fler såklart...

2009-01-18 @ 19:00:07
URL: http://lifeofmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no