Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2009-03-09 22:36:08

Samtidigt så vet jag det. Vi människor funkar ju så. Allt är vardag, och vardag är vardag som är ungefär likadant varje dag. Påverkar den inte vår vardag så märks det inte. Snart märker jag väl det, när jag inte kan ringa henne när jag behöver det. Då kommer jag känna att min vardag är rubbad, just nu hade hon lika gärna kunnat vara i Enköping. Jag sitter här, igen i min lägenhet. Fryser och tycker synd om mig själv. Får man ens göra det i dagens samhälle? Alla ska vara så starka hela tiden. Jag är inte stark just nu. Men jag jobbar på det. Jag mådde så himmlans bra för några veckor sedan, det kommer väl tillbaka.

Idag har i alla fall jag och Joanna ridit. Var faktiskt riktigt kul idag, vi galopperade på ängarna och båda hästarna var riktigt pigga! Dags för sängen och min sköna kudde. 

Skrivet av 2009-03-09, 22:36:08 i



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker snarare att det är mycket fokus på välmående idag och att stötta varandra. Att man insett att alla inte är starka.

2009-03-10 @ 07:02:09
Postat av: Helen

Det är för att du bor i norrland, jag har inte den känslan i alla fall. Sen finns ju såklart undantagen, och de vet vilka de är.

2009-03-10 @ 08:14:47
URL: http://lifeofmini.blogg.se/
Postat av: Anna

Speciellt med norrland? Nåja, vi uppfattar ju alla världen olika. :)

2009-03-10 @ 16:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no