Sök i bloggen

Översätt bloggen

Kontakt










2011-05-04 09:59:25

Mitt bloggandesug går verkligen i perioder, ibland är jag jättesugen på att skriva något, och ibland inte alls sugen....

Nu är jag sugen igen!
Tänkte börja med vad vi åt som dagens lunch (Tidigt, jag vet, men så är det att bo med en hissmekaniker, han äter alltid så här tidigt och jag brukar käka då också och ta något lättare på dagen istället).

Idag blev det oreganokryddade köttfärsbiffar med bulgur kokad i svampbuljong, svampsås och lite mer svamp: stekta färska championer! Skönt att man gillar svamp! Var fantastiskt gott!


Skrivet av 2011-05-04, 09:59:25 i Mat/Recept



Kommentarer
Postat av: Mor

Oj vad hungrig jag blev :)

2011-05-04 @ 10:51:20
Postat av: Caroline

Åh vad gott det såg ut, speciellt svampen. Jag får aldrig äta svamp då Robin inte gillar det. man glömmer liksom bort att handla det till sig själv när det aldrig står med på inköpslistor och sånt.

Värdelöst.

2011-05-05 @ 10:17:09
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Dette er et gratisdesign laget av http://meeretea.blogg.no